Forum MrGamble
Written by
in
15 hours ago, samzzi said: Ei se paljoa ole, mutta “decent” kuitenkin. 0,60€ pati //content.invisioncic.com/u327650/monthly_2023_08/nolimitraffeli.thumb.png.0b2404bd62c9b7d47a314ee89d4ad411.png //content.invisioncic.com/u327650/monthly_2023_08/nolimitraffeli.thumb.png.0b2404bd62c9b7d47a314ee89d4ad411.png
Ei se paljoa ole, mutta “decent” kuitenkin. 0,60€ pati
//content.invisioncic.com/u327650/monthly_2023_08/nolimitraffeli.thumb.png.0b2404bd62c9b7d47a314ee89d4ad411.png
SAAKO OSALLISTUA UUDESTAAN, NAUKAS